Klubbmesterskap 2020 – kjølbåter

1 september, 2020

Klubbmesterskap 2020 – kjølbåter

1 sep, 2020

Årets klubbmesterskap finner sted  lørdag 12. September ca kl.1200 og seneste målgang er kl. 1630. Det er viktig at skipperne på de enkelte båtene møter i klubbhuset senest kl: 1100.

Årets seilas vil forsøkes gjennomført rundt Eigerøy og forsøkes startet etter Gunder-metoden, men endelig avgjørelse tas på skippermøte.
Vi håper at flest mulig blir med på denne seilasen uansett erfaringsbakgrunn og det er ingen påmelding til seilasen.

Håper på godt vær, så fyrer vi grillen sammen ca 18.00 for litt sosialt samvær.

Grunnet Covid 19 situasjonen vil det være begrensning på to seilere pr båt da det for seilere over 20 år kun er åpnet for doublehanded-seiling  i storbåter. Forutsetningen er at regelen om 1 meters avstand mellom personer overholdes. Om reglene endres før seilasen vil det kunne bli endringer i denne begrensningen.

Andre innlegg

Covid 19 oppdatering

Seiling har det fantastiske utgangspunktet at den bedrives ute i frisk luft, på «godt ventilerte steder» og av naturens egne krefter. Et bedre utgangspunkt kan vi ikke ha. Det betyr at seilere har de aller beste forutsetningene til å kunne være aktive, selv i den...

Ny Truck

Vi har fått Truck av Etman som til daglig vil stå inne på verkstedet. Denne kan brukes til mye, blant annet til sjøsetting av mindre båter mm. Alle medlemmer med Truckførerbevis kan låne den også til private gjøremål. En stor takk til Etman!